Peripetii in trafic cu Mos Craciun!

Pe-o carare subtirica,
Dand din groapa in alta groapa,
Se zareste-n departare
Un mos mare de o schioapa.

Si el vine-ncetinel,
Dar imi pare cam ciudat,
Sacul nu-l are cu el
Si imi pare suparat.

Vine Mosu' ,e aproape.
Face-un pas si cade iar
Si cand da sa se ridice
Totu-i pare in zadar.

- Mosule, ce faci aici?
Unde-i saniuta ta?
Unde-s renii tai frumosi?
Unde oare ti-e desaga?

- Iaca stai cu mosu'-un pic
Sa-mi revin oleaca iar
Si indata am sa-ti explic:
Cand veneam incoa' la voi,
M-am oprit la semafor
Si baietii de cartier
M-au lasat fara motor.

-Ce motor? Ca n-ai masina !?
Mosule te-ai ramolit
Sau buseala e de vina?

-Nu-i motor ;sunt renii mei;
Dar de cand cu modernismu'
M-am gandit c-ar fi mai bine
Sa-mi botez tot mecanismu'.

- Cu renii m-ai lamurit...
Dar sania ce-a patit?

- A blocat toata soseaua
Fiindca-i tot la semafor;
Nu stiu ce s-a intamplat
De toti injurau de zor.

- Cu asemenea-ncurcare,
Nici nu-mi pare de mirare!
Dar sa-mi spui acum curat
Sacul unde l-ai lasat?

- Ce e drept , sac n-am avut
Avusei o sacosica
Dar si pe-aia mi-au furat-o,
Dupa ce ca era mica !

-Auzi mosule ,mata?
Mie nu prea-mi vine a crede
C-ai patit asa ceva!

-Dar asa a fost cum spun!
V-ati prostit de nu mai credeti
Nici macar in Mos Craciun!

- Bine mosule, te cred,
Dar la anu' cand mai vii,
Te rog ai grija de tine;
Stai departe de prostii!

Si-am plecat
Si l-am lasat;
Dar a doua zi-n ziare
Era titlu foarte mare:
"Fiindca prea mult s-a jucat,
Mos Craciun e arestat! "
Fiindca- a tras cu pocnitori ,
La-u bagat la zdup in zori;
Si daca va fi cuminte,
Va iesi de sarbatori.
Dar.... la anu' care vine.
Pan-atunci sa-i fie bine!

Se pare ca anul asta Mosu' nu vine . Fa-ti singur un Cadou. “Ultra PRO iti premiaza cuvintele! -> vezi regulamentul concursului”.

0 comentarii: