Novitec Rosso a dezvaluit nou supercar TuLesto

Renumitul tuner german al modelelelor Ferrari, Novitec Rosso, aniverseaza in acest an 20 de ani de existenta, prilej cu care a realizat un supercar de serie denumit TuLesto, care va fi produs in numai 11 exemplare si care se doreste a fi un model ceva mai special decat cele clasice preparate de marile case de tuning.

Desi in comunicatul de presa nu este mentionat nicaieri numele Calutului Cabrat, se pot observa totusi anumite similitudini de ordin estetic cu modelul Ferrari F430, insa ramane de vazut daca TuLesto este intra-adevar bazat pe supercar-ul produs la Maranello.

Ceea ce stim este ca TuLesto a fost desenat de Centro Stile Luca Serafini, un studio de design din Modena (Italia), este construit la uzina Novitec din orasul bavarez Stetten, are o configuratie de doua locuri cu propulsorul amplasat posterior si... seamana cu un Ferrari.

Motorul este un V8 supraalimentat de 4,4 litri ce produce o putere maxima de 777 CP la 8.200 rpm si 727 Nm de cuplu disponibili la 6.300 rpm si care propulseaza supercarul TuLesto de la 0-100 km/h in 3,4 secunde si de la 0-300 km/h in doar 22,6 secunde. Viteza de top este de 350 km/h.

Resursele sunt transmise catre rotile din spate prin intermediul unei cutii de viteze semi-automata cu 6 trepte, care poate fi actionata si manual de la padelele din carbon montate in spatele volanului si a unui diferential anti-alunecare pentru puntea spate. In pachet mai este inclus un control electronic al tractiunii reglabil cu launch control.

Novitec TuLesto a primit o suspensie multibrat atat pe fata, cat si pe spate, precum si amortizoare adjustabile, care pot mari garda la sol cu 4 cm printr-o simpla apasare a unui buton chiar si in timpul mersului. Puterea de franare este furnizata de un sistem de frane din compozite ceramice care este prevazut cu etriere cu 6 pistoane pe fata, dar si pe spate.

La o lungime de 4.620 mm, o latime de 2.040 mm si o inaltime de 1.220 mm, TuLesto este ceva mai mare decat F430 (4.512 mm, 1.923mm si, respectiv 1.214mm). La realizarea supercarului a fost folosita din belsug fibra de carbon, atat la exterior, cat si la interior, pentru diminuarea greutatii, un rol important la acest capitol avandu-l si jantele din aliaj usor de 20 sau 21 de inch.

sursa :www.auto.ro

0 comentarii: