Renault Megane Trophy


Renault Megane Trophy a debutat in premiera mondiala la Salonul Auto International de la Paris, eveniment care s-a desfasurat intre 4 si 19 octombrie 2008. Fata de varianta WSR lansata in 2005, propunerea francezilor pentru anul acesta a suferit modificari radicale, care se traduc prin noul design adoptat, motorizarea performanta si aerodinamica regandita.

Desi blocurile optice frontale si posterioare sunt preluate de la modelul de serie, inginerii francezi au facut uz de cunostintele de aerodinamica si au realizat o caroserie care prezinta multe imbunatatiri: o crestere cu 20% a fortei de apasare asupra asfaltului si o reducere cu 15% a fortei de frecare a aerului cu mobilul. Astfel, s-a obtinut o crestere de 40% in termeni de performanta aerodinamica fata de versiunea precedenta. Asa cum ne-a obisnuit lumea modelelor GT, noul Megane Trophy detine usi-fluture. Jantele masoara 18 inci si sunt incaltate in cauciucuri Michelin.

Motorul V6 este dispus central si are o cilindree de 3,5 litri cu 4 valve pe cilindru. Cutia de viteze este semi-automata si poate fi actionata si de padelele montate pe volan. Renault a crescut puterea propulsorului de la 330 la 360 de cai prin montarea unor canale de admisie ale aerului deasupra acoperisului.

Dupa terminarea etapelor de finalizare ale modelului, noul Renault Megane Trophy va fi disponibil pentru cumparare la sfarsitul anului. Modificarile care sunt necesare sasiului pentru a se integra perfect cu caroseria sunt realizate la uzina Alpine din Dieppe.
sursa: www.autoghid.ro

0 comentarii: